Często zadawane pytania

Czy nasz personel mówi po angielsku?

Tak, przyjmujemy pacjentów z różnych zakątków świata.

Czy jest możliwość płatności kartą?

Tak, płatności można dokonać kartą/blikiem

Czy jest możliwość leczenia w ramach NFZ?

Nie, nie posiadamy kontraktu z NFZ

Gwarancja. A co jeśli coś się zepsuje? Plomba wypadnie, ukruszy się korona?

Zabieg wykonywane w Molaris Dental Clinic objęte są dwuletnią gwarancją. Aby gwarancja obowiązywała należy: ukończyć leczenie stomatologiczne, przychodzić na wizyty kontrolne i higienizację co pół roku.Niespełnianie warunków jest równoznaczne z przerwaniem obowiązywania gwarancji.

Muszę wyleczyć zęby, lecz brak mi środków finansowych. Co wtedy?

Jeśli potrzebujesz wyleczyć zęby, lecz nie uwzględniłeś w swoim budżecie wydatków na ten cel nie musisz się martwić. W Klinice Molaris możesz skorzystać z usługi Mediraty. Dzięki niej, nawet specjalistyczne leczenie będzie mogło zostać wykonane błyskawicznie i kompleksowo, a Twój portfel nie odczuje nieprzyjemnego wstrząsu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z promocjami śledź nasz fanpage na Facebooku!

Jak długo będzie trwało leczenie kanałowe?

Przy leczeniu kanałowym ciężko jest określić dokładny czas leczenia; wszystko zależy od problemu, jaki mamy z zębem. Może się okazać, że wystarczy już jedna wizyta w gabinecie stomatologicznym, ale również może okazać się, że niezbędnych jest kilka wizyt.

Czy muszę specjalnie przygotować się do wizyty?

Umyj starannie zęby! Jeśli zapomniałeś-poproś w rejestracji o szczoteczkę i pastę, możesz zrobić to na miejscu. Jeśli idziesz na pierwszą wizytę nie musisz martwić się o wcześniejsze przygotowanie. Pierwsza wizyta jest czasem wywiadu i badania wstępnego, w czasie którego planowane jest dalsze leczenie. Również wtedy lekarz będzie ustalał czy i jakie przygotowanie jest potrzebne przed kolejną wizytą.
Jeśli natomiast podjąłeś już leczenie złożone z kilku etapów, lekarz będzie informował Cię na bieżąco o jego przebiegu oraz ewentualnych przygotowaniach do kolejnych wizyt.

Czy jest parking?

Tak, przed budynkiem jest duży parking

Czy gabinet jest dostosowany do leczenia osób niepełnosprawnych?

Tak, klinika jest w pełni przygotowana do leczenia osób z niepełnosprawnościami

Jakich informacji potrzebuję, aby zarezerwować wizytę telefonicznie?

• Imię i nazwisko
• Czy pacjent był już wcześniej w naszej klinice
• Swój numer telefonu